Food and nutritionNews

Benefits of Sweet Potato – an invaluable gift of winter

شکرقندی کے فوائد۔ سردیوں کا انمول تحفہ

ویب ڈیسک: بنی نوع انسان کیلئے اللہ رب٘ العزت نے طرح طرح کے پھل اور سبزیاں تخلیق کی ہیں جو انسانی جسم کی صحت اور توانائی برقرار رکھنے میں انتہائی مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ انہی نعمتوں میں سے ایک نعمتِ خداوندی شکرقندی بھی ہے۔

Photo by Mark Stebnicki from Pexels

شکر قندی دل کو مضبوط کرتی ہے، بلند فشار خون کو کم کرتی ہے، اینٹی آکسیڈنٹ سے بھرپور ہے، آنکھوں کی روشنائی تیز کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ، وزن کم کرنے میں مدد کرتی ہے ۔ وٹامن سی، ای، بی6 اور بیٹا کیروٹیں سے بھرپور ہوتی ہے، جلد اور بالوں کی افزائش میں کارآمد ثابت ہوتی ہے۔ شکر قندی کا ذائقہ میٹھا ہوتا ہے اور اسی وجہ سے اس کو سویٹ پوٹیٹو بھی کہا جاتا ہے۔ شکر قندی میں فائبر ، وٹامنز اور منرلز شامل ہوتے ہیں۔ 

100گرام شکرقندی میں درج ذیل غذائیت پائی جاتی ہے۔ 

  • کیلوریز : 86 فیصد
  • پانی : 77 فیصد
  • پروٹین : 1.6 گرام
  • کاربوہائیڈریٹس : 20.1 گرام
  • شوگر : 3 گرام
  • فیٹ : 0.1 گرام

طبی ماہرین کے مطابق شکرقندی لاغر جسم کو صحتمند کرتی ہے دماغ کو تقویت پہنچاتی ہے،  قوتِ باہ اور جریان کے مرض میں بے حد فائدہ مند ہے جبکہ جامنی رنگ والی شکر قندی میں پایا جانے والا ایک خاص مادہ جسے اینتھوسیانن کہتے ہیں آنتوں، چھاتی اور مثانے کے کینسر کے خلاف مفید ثابت ہوتا ہے۔ طبی ماہرین کی ایک تحقیق کے مطابق شکرقندی ذیابطیس کے مریضوں بہت مفید ہے کیوں کہ اس کا استعمال انسولین کے خلاف مزاحمت کے علاوہ جسم میں شوگر کی سطح کو کم کرنے میں معاون ثابت ہوتا ہے۔ شکر قندی وٹامن اے سے بھرپور ہوتی ہے جو کہ ایک اہم اینٹی آکسیڈنٹ ہے، جس کے استعمال کی وجہ سے پھیپھڑوں کی ایک بیماری ایمفیسیما سے بچا جا سکتا ہے اور پھیپھڑوں کے کینسر کا خطرہ بھی 33 فیصد تک کم ہو جاتا ہے۔ 

Source
HealthlineARY News
Show More

Related Articles

Back to top button
PkPoint